maandag 14 december 2020

Nieuwe commissieleden voor SaZa en RoM

De raadsleden en de fractieondersteuners vinden het ontzettend jammer dat Reinier heeft besloten zijn functie als commissielid neer te leggen. Zeker gezien de drive van Reinier om te werken aan goede en toegankelijke zorg voor jongeren. We zijn echter blij dat Althea Browne en Hans Koekkoek ons komen versterken. Met hen hebben we waardige opvolgers gevonden.

Hans is al een bekend gezicht. Hij brengt door zijn jarenlange ervaring als raadslid veel deskundigheid mee. Althea heeft, naast haar eerdere ervaringen als commissielid, als jurist en als deurwaarderĀ veel expertise op het gebied van armoedebestrijding. Zij weet daarom precies wat nodig is om financiĆ«le en persoonlijke ellende niet alleen op te lossen, maar ook hoe deze te voorkomen.

Tijdens de raadsvergadering van 14 december zijn beiden benoemd als commissielid. Althea zal in de commissie Samenlevingszaken plaatsnemen, Hans neemt plaats in de commissie Ruimtelijke Ordening en Milieu.